Mangga Online

heartbeat.my

CoOL pEopLE!!~

Selasa, 30 April 2013

Dua puluh empat.. ;)

Assalamualaikum w.b.t, 

Aku datang ke sini 24 tahun yang lalu.. Aku panjat tangga satu per satu.. Tanpa rehat tanpa jemu..
Keyakinan adalah senjata aku.. Aku kayuh perlahan seperti perahu.. Aku nampak ada yang laju macam peluru.. Aku tak kisah semua itu..

Masa berganti masa.. Rasa sunyi mula ada.. Sunyi sebab masa perlu dibahagi dua.. Kadang-kadang tiga, empat dan lima.. Masa untuk kerjaya, keluarga dan study juga.. Mungkin study masih belum tiba saatnya..
Sebab hidup ini ada naik turun dia.. Peluh mengalir dari kepala.. Dan air mata yang menitis di dada.. Semua itu aku dah rasa.. Sebab bertahan selama dua puluh empat tahun bukan semudah yang di sangka.. 

Dua puluh empat.. Rasa macam masa berlalu cepat sangat.. ;) 


To be without family, you all, is like Facebook without friends, Myspace without bands, Youtube without music and google with no results.. Thank you very much.. 




Tiada ulasan: