Mangga Online

heartbeat.my

CoOL pEopLE!!~

Rabu, 24 April 2013

Kesepian..

Assalamualaikum w.b.t, 

Lonely, 
I'm Mr. Lonely
I have nobody
For my own

Button 'Stop' di Winamp aku tekan dengan menggunakan mouse di sebelah ini.. Winamp seakan memerli walau mengerti.. Kenapa perlu pilih lagu yang menggambarkan apa yang tergambar di hati?! Kenapa perlu lagu tadi?!

Rasa malas nak buat apa-apa.. Nak makan pun seakan tiada selera.. Nak keluar pun tak bermaya.. Satu keluhan hampa dihela.. 

Letak kaki.. Melutut kanan dan kiri.. Perlahan-lahan digagahkan hati.. Berdiri.. Kali ini aku akan cuba berjalan sendiri.. Kali ini berjalan seorang diri.. Sekali.. Kemudian dua kali.. Kemudian tiga kali.. Kemudian aku sedar aku boleh berjalan tanpa sesiapa di sisi.. Mungkin nasib aku baik sebab ada kawan-kawan yang memahami.. Kawan yang selayaknya dipanggil kawan sejati.. And I'm finally starting to realize that being alone doesn't have to mean being lonely..



There's a 'Hell' in every 'Hello'.. There's a 'Good' in every 'Goodbye'.. ;)





Tiada ulasan: