Mangga Online

heartbeat.my

CoOL pEopLE!!~

Khamis, 25 April 2013

25 tentang aku?!

Assalamualaikum w.b.t, 

Hyep, kali ni nak share TAG tentang 25 fakta tentang diri sendiri.. Jom layan.. Hehehe!~

01.  Sangat suka layan lagu yang mencengkam qalbu.. 

02.  Sangat suka tengok wanita yang berwajah kacukan.  Contoh macam Diana Danielle, Emma Maembong..

03.  Suka tengok gambar-gambar lama dan berfikir betapa banyak perubahan yang telah berlaku..

04.  Suka perasaan bila gelak kuat-kuat sampai tak boleh bernafas dan keluar air mata..

05.  Selalu pening bila tengok bilik aku berselerak dengan sendirinya sedangkan aku dah jaga sebaik mungkin..

06.  Selalu sebut "Aku okeyh" sebab malas nak explain apa yang berlaku walaupun sebenarnya "Aku sangat tak okeyh"..

07.  Tak faham kenapa ada orang sangat obses dengan artis korea..

08.  Tak suka bila ada orang kutuk kawan yang aku kenal.. Sebab aku lagi kenal dia..

09.  Tak pernah rasa bosan lepak dengan kawan-kawan yang sama..

10.  Sampai hari ini aku tetap tak tahu kenapa masa seakan cepat berlalu bila berlaku benda yang menyeronokkan tapi benda yang bosan berlalu dengan masa yang sangat perlahan..

11.  Tak suka bila buat sesuatu hanya untuk orang aku sayang tapi dia tak pernah perasan benda yang aku buat tuh..

12.  Aku takkan keluar rumah selagi style tudung aku tak menjadi macam yang aku nak..

13.  Sangat suka bawak kereta laju-laju.. 

14.  Suka dengar lagu dalam kereta kuat-kuat.. 

15.  Sangat suka dengar lagu pitbull, dengar dalam kereta baru syok.. ;p

16.  Teringin nak mati sekejap, tengok siapa yang sedih, siapa yang tak kisah, siapa yang suka dan hidup semula lepas tuh..

17.  Tak suka bercakap dengan sesiapa bila tengah bengang, marah, sedih, tak puas hati dan semua perasaan emo yang ada..

18.  I only say "I Love You" when I really love you..

19.  Kalau boleh, nak bunuh beberapa orang manusia dalam dunia ni tapi sebab membunuh tuh salah, terpaksa pendam je perasaan dan bakat ni..

20.  Sangat suka bau perfume lelaki yang aku suka.. 

21.  Dulu teringin sangat nak masuk Hospital, duduk dalam wad lama-lama.. Sebab teringin orang datang jenguk dekat wad, bawak hadiah, bunga & buah.. 

22.  Sangat suka pakai dress.. Rasa nya aku suka beli dress sejak akhir-akhir ini.. 

23.  Teringin nak aktif sukan balik.. Masa sekolah & study je aktif.. Sekarang dah tak.. 

24.  Aku sangat suka dengan nombor 2 & 4.. Lagi suka sebab this year umur aku dah 24.. Suka sangat.. ;)

25.  Sangat suka memasak.. Tapi dah tak boleh masak makanan pedas-pedas sebab perut dah tak berapa sihat.. So, jaga-jaga dyza.. ;) 











Tiada ulasan: