Mangga Online

heartbeat.my

CoOL pEopLE!!~

Isnin, 1 April 2013

Someone like you..

Assalamualaikum w.b.t, 


"Awak, mungkin kini telah tiba saatnya di mana saya harus berhenti mencintai awak.. Bukan sebab saya dah tak mencintai awak, tapi sebab yang sememangnya telah pun kita jangka kan.. Saya doakan semoga awak bertemu dengan seseorang yang lebih sempurna dan boleh buat awak bahagia.. Insya'allah.."

Cinta itu datang dari Allah.. Kalau ditakdirkan petang ni aku jatuh cinta, aku sendiri tak dapat halang takdir itu.. Bagi aku, cinta ni macam duit, kena usaha kalau nak.. Aku tak percaya cinta akan datang sendiri.. Datang dari mana?! Dari langit?! Hujan je yang turun dari langit..

"Aku tidak pernah menyesal tidak mendapat cintamu.. 
Aku akan lebih menyesal kalau aku tidak cuba mendapatkannya.."

Tuhan, aku tahu Kau telah temukan aku dengan insan yang salah terlebih dahulu sebelum menemukan aku dengan insan yang betul pada masa akan datang..

Bukan senang nak lupakan orang yang kita sayang.. Bukan senang aku nak lupakan orang yang pernah cakap "I Love You Sayang.. You are everything to me.." Seriously, it's not very easy to forget someone like you.. 




Tiada ulasan: