Mangga Online

heartbeat.my

CoOL pEopLE!!~

Isnin, 20 Februari 2012

Terima Kasih Sahabat..

Assalamualaikum w.b.t,


Dia kawan yang hebat.. Dia kawan yang memberi oksigen bila aku penat.. Dia buat aku rasa sihat di saat aku tenat.. Dia sumber inspirasi bila aku rasa aku tidak kuat.. Dia kawan yang tidak pernah kenal erti penat, walaupun dia sebenarnya tidak cukup rehat.. Terima Kasih Sahabat.. 


You can't always protect your heart, Sometimes the only way to be safe is to open it.. 

~ Biarlah guruh kilat tidak berhenti, pasti matahari akan keluar juga nanti.. ;)) ~ 

saya rindu awak sebagai kawan macam dulu-dulu.. sungguh tak tipu..

Thanks for Reading This Entry..

2 ulasan:

Red Vtec berkata...

~ Biarlah guruh kilat tidak berhenti, pasti matahari akan keluar juga nanti.....

~Biarlah matahari keluar jangan dia main nyorok nyorok sudaaaa...hahaahhahaha :D :D :D

Tanpa Nama berkata...

wow hebat nya dia....hahaha....