Mangga Online

heartbeat.my

CoOL pEopLE!!~

Rabu, 15 Februari 2012

Learn..

Assalamualaikum w.b.t,


Diam,
Terfikir apa yang akan jadi
Pabila diri ini 
Terlalu ikutkan hati
Risau nanti merana diri


Pendam,
Hanya mahu diri ini
Ditemani


Risau,
Baru aku sedar
Atas pertolongan dan nasihat yang tidak pernah pudar
Untuk aku menilai yang mana satu intan, berlian atau kaca yang memberi sinar
Aku masih tidak faham apakah itu benar


Detik Waktu,
Derita juga bukan dicari
Hargailah kebahagiaan yang hadir walaupun hanya untuk seketika dan bukan dikala sepi


- Sometime, we got to learn to protect our happiness than placing hopes in relationship.. -

~ I don't have time to hate people who hate me, I'm too busy loving the people who love me.. ~

4 ulasan:

Red Vtec berkata...

Walau aku senyum bukan berarti
Aku selalu bahagia dalam hari
Ada yang tak ada di hati ini
Di jiwa ini hampa

Ku bertemu sang adam di simpang hidupku
Mungkin akan ada cerita cinta
Namun ada saja cobaan hidup
Seakan aku hina

Tuhan berikanlah aku cinta
Untuk temaniku dalam sepi
Tangkap aku dalam terang-Mu
Biarkanlah aku punya cinta

Tuhan berikanlah aku cinta
Aku juga berhak bahagia
Berikan restu dan halal-Mu
Tuhan beri aku cinta

Ku bertemu sang adam di simpang hidupku
Mungkin akan ada cerita cinta
Namun ada saja cobaan hidup
Seakan aku hina

Tuhan berikanlah aku cinta
Untuk temaniku dalam sepi
Tangkap aku dalam terang-Mu
Biarkanlah aku punya cinta

Tuhan berikanlah aku cinta
Aku juga berhak bahagia
Berikan restu dan halal-Mu
Tuhan beri aku cinta

~:D :D :D ~

Tanpa Nama berkata...

Perlu ke tulis lirik dekat sini?

Red Vtec berkata...

Heheheehehe...
Yang atas tu jugak da macam lirik
ngeh ngeh ngeh
:D :D :D

Tanpa Nama berkata...

Nope!! Diatas itu bukan lirik tapi jangan lupa lirik.. kAhkAhkAh!!~