Mangga Online

heartbeat.my

CoOL pEopLE!!~

Rabu, 8 Mei 2013

When I miss you..

Assalamualaikum w.b.t, 

Jauh itu ruang yang memisah..
Jauh itu ada dua hati yang terpisah..
Apabila jauh itu ada rasa yang resah..
Apabila jauh itu ada jiwa yang gelisah..
Apabila jauh ada rindu yang tak sudah-sudah..

Dan rindu itu membuatkan kita tidak dapat mengawal perasaan..Setiap saat mengingati si dia.. 
Bagaikan terdengar suaranya sayup-sayup di telinga.. Apapun yang dipandang akan mengintai pada si dia..
Dan rindu tidak seharusnya cinta.. Dan selalunya bila cinta pasti merindui..

Dan rindulah aku pada seseorang yang benar benar menghargai aku..
Kerana tidak mahu aku bazirkan rasa hatiku merindui pada yang mengkhianati aku..
Sunggu aku rindukan kamu.. 

Pernahkah kau mengerti..
Tentang rindu yang tak bertepi..
Tentang kasih terpendam di hati..
Tentang cinta kian bertakhta di sanubari..

Rinduku yang sentiasa memikirkanmu..
Kasihmu hanya hadir untukku..
Mengulit mimpi menjadi realiti dalam hidupku..
Sedang aku sendirian dalam sunyi tanpamu..


Ketika Tuhan menginginkan dua hati bertemu, 
DIA akan menggerakkan keduanya,
Tidak hanya salah satu.. 


Tiada ulasan: