Mangga Online

heartbeat.my

CoOL pEopLE!!~

Isnin, 23 Julai 2012

Jaga kan DIA..

Assalamualaikum w.b.t,


Tuhan, 
kutitipkan doa tulus dari lubuk hatiku ini buat dia yang ku sayang..
Tuhan, 
limpahkan selalu dalam hatinya untuk merindui dan mencintaiMU sebagaimana aku yang dirinduinya..


Tuntunlah selalu dia ke jalan yang benar dan diredhaiMU sebagaimana aku yang selalu dilindunginya..
Siramlah dia selalu dengan cahaya kasihMU sebagaimana dia selalu melimpahkan sayangnya buatku..


Tuhan, 
Jangan kau biarkan setitis pun air mata jatuh ke pipinya yang manis itu kerana
sebahagian semangatku ada dalam dirinya.. 



~ Dia tahu perangai saya yang gila-gila..
Dia tahu kelemahan saya..
Banyak kali saya buat silap, Tapi dia tetap bersahabat dengan saya,
Dia tegur kesalahan saya,
Sebab dia nak masuk syurga dengan saya..
Dialah yang saya gelar SAHABAT.. ~




~ Bila kita sangat merindukan seseorang, saat memikirkannya boleh membuatkan hati terasa pilu Dan dengan hanya mendengarnya kata "HAI" sahaja, sudah cukup untuk membuatkan kita berasa gembira.. ~ 

Tiada ulasan: