Mangga Online

heartbeat.my

CoOL pEopLE!!~

Ahad, 22 Julai 2012

SomeOne..

Assalamualaikum ku dahului dengan pembuka kata..  Memang asal nk update konon-konon ayat cinta.. Tapi bila tangan di keyboard terlupa apa yang nak di type kan sebagai cerita.. Tidak mengapa, abaikan saja..


Aku memang mempunyai ramai kawan.. Tapi yang agak rapat memang boleh kira lah kan.. Yang susah sama susah & senang sama senang memang boleh di senarai kan.. Memang kawan-kawan aku semua nya baik-baik tak boleh nak di jelas kan.. Mereka kawan aku saat aku memerlu kan.. Tapi kawan yang betul-betul sentiasa di sisi yang memahami diri ini hanya yang sentiasa ada di sisi saat aku memerlukan..


Mungkin aku bukan yang terbaik untuk dia.. Hanya mampu berserah pada NYA.. Semoga dikurniakan yang memahami diri ini seadanya..


Aku lebih suka diam & bersahaja layankan kawan-kawan yang gila-gila.. Mereka cukup suka aku ada bersama.. Kerana aku jenis yang suka kacau mereka kalau aku tengah tak ada kerja mahupun stress ketika kerja berlambak atas meja.. Itu hanya seketika pabila aku bosan menghadap kerja..


Kawan dan sahabat adalah orang yang ada ketika diperlukan, memahami saat memerlukan..
Orang yang sentiasa ada ketika waktu susah & senang.. Aku ada kedua-duanya walaupun aku tahu dia sentiasa berada disisi aku saat aku sedih.. Sangat memahami.. 


P/S : Aku rindu semua kawan-kawan aku termasuk dia yang sentiasa support aku walaupun sekarang ini aku hampir terjatuh.. Tolong bantu aku.. Aku perlukan dia.. 


Ya'ALLAH, lindungilah aku, keluargaku & sahabat-sahabat ku tak kira secara zahir atau dialam maya dari segala hasad dengki & bala bencana..






~ If something is not happening for you it does not mean it's never going to, it just means that you're not ready for it yet.. ~

Tiada ulasan: