Mangga Online

heartbeat.my

CoOL pEopLE!!~

Ahad, 22 Julai 2012

Inginkan DIA..

Assalamualaikum w.b.t,


Duduk bersendiri di kamar nan rapi, Lagi indah berseri pabila ku susun atur perabot mengikut naluri di hati.. Seikhlas hati akan nampak chantek berseri walaupun tak minta di puji..
Bukan pasal kamar atau diri sendiri yang ingin ku kongsi.. 


Sebelum bulan puasa lagi aku dah impikan..  Ada juga aku bertanya pada kawan-kawan..
Tapi masa pula yang mencemburui aku untuk aku dapatkan.. 


Hanya diri sendiri simpan dalam sanubari.. Cuma hanya mengikut rasa isi hati yang sememang nya ingin kan sesuatu yang aku ingini.. Tapi masih belum aku temukan lagi..


Cerita macam nak benda besar pula kan.. Tapi tak sebesar kereta beeboOt ku la kan.. 
Hanya & cuma mahu kan Burger Bakar yang aku idam-idamkan.. Puas aku cari tapi aku tak tahu nak cari dekat mana, walaupun dah tanya pada kawan-kawan.. Mereka hanya bagi nama tempat tapi tak beritahu pula berdekatan apa, signboard ke kan.. muahahaha!~


So, nanti nak cari.. Ada sesiapa yang mahu teman aku tak?! hehehehe!~
Kalau tahu dekat mana, sila lah beritahu aku nanti yek.. 


 ~ Sometimes, the best road is the one you make.. ~


P/S : Lupa pulak, SALAM RAMADHAN pada semua umat ISLAM di seluruh dunia.. 

Tiada ulasan: