Mangga Online

heartbeat.my

CoOL pEopLE!!~

Selasa, 26 Mac 2013

Tika dan Saat ini..

Assalamualaikum w.b.t, 

Hari ni aku tak tau nak type ape tapi yang pasti aku tak de keje sekarang ni kan.. 
So, aku melalut ikut suke hati aku.. 

Perasaan tika dan saat ini 
Seakan keliru 
Seakan bermimpi disiang hari
Membuatkan diri bercelaru

Orang yang kenal aku mungkin akan perasan 
Riak wajah dan muka aku saat ini
Macam macam yang aku fikir kan
Hanya mampu senyum dihadapan semua orang walau hati ini disakiti

Bukan orang atau sesiapa pun yang menyakiti
Tetapi diri ini seakan keliru
Apa sahaja yang datang aku terima walau hakikatnya diri ini seakan terjatuh tanpa ku sedari
Mengapa semua ini terjadi dengan tiba tiba tanpa ku seru

Tak pernah aku fikir kan semua ini jadi
Hanya Allah s.w.t sahaja yang tahu perasaan aku saat ini
Aku hanya berserah, redha dan ikhlas kan hati
Aku terima apa sahaja yang bakal jadi


Ku titipkan doa untuk diri ini
Semoga diberi kekuatan mengharungi jalan di dunia ini
Diberi kesempatan di jiwa dan sanubari










Tiada ulasan: