Mangga Online

heartbeat.my

CoOL pEopLE!!~

Selasa, 6 Disember 2011

kAryA zackzukhairi..

Assalamualaikum w.t.b,


Hye!!~ Mengikut tajuk pun mesti korang kenal kan MAMAT ni.. Serious, aku suke semua karya die.. Tapi die dah lame tak update BLOG die.. Aku tak nak la copy semua cerite-cerite die, cume aku nak korang baca la semua karya die yang best tuh.. Aku suke yang die ade cerite tentang "DUA JIWA".. Macam ade kena mengena dengan kisah aku tapi aku punye cerite pengakhirannye tak de la sampai ke situ tetapi cukup lah kalau aku katakan yang pengakhirannya hanya aku seorang & ALLAH sahaja yang tahu.. Memang perit nak diceritakan tapi tak pelah.. Aku tak nak cerite sedih-sedih lagi dalam blog aku ni cume kadang-kadang kalau ade TERcerite sedih keluar tuh AL-MAKLUM la.. Tu cume iklan sekejap.. Cewahhhhh.. 


Okeyh, straight to the point.. Try Click LINK INI.. Itu adalah kisah tentang "DUA JIWA" yang aku maksudkan tadi.. Dan aku suke INI  &  INI juga sebab BIARLAH RAHSIA.. hehehehe!!~ Korang tengok lah blog die.. Aku tak pernah jemu tengok semua karya die even dah berulang-ulang kali.. hahahahaha.. Aku tak ade bende nak cerite sebenarnye.. Aku saje tengok blog die then tibe-tibe nk cerite pasal cerite-cerite die.. hehehehe.. TO Zackzukhairi, saya minta izin pinjam name awak untuk share dalam blog saya ni.. Perhhhh.. Macam la si Zackzukhairi tuh bace pulak blog aku ni kan.. hahahahaha.. Dahla, jangan nak melalut.. Okeyh, tu je aku nk cerite..

Thanks For Reading This Entry..

Tiada ulasan: