Mangga Online

heartbeat.my

CoOL pEopLE!!~

Khamis, 15 Disember 2011

Beeboot Putih Ku..

Assalamualaikum w.t.b,

Dearest friends, rase sedih menyelubungi diri saat ini.. Pagi-pagi tadi tengok beeboot putih a.k.a KERETA kesayangan aku ade Cacat Cela nye.. Memang lah tak teruk sangat tapi rase sedih bile KECACATAN itu bukan datang nye dengan tangan aku sendiri.. That means, ade orang lain yang buat.. KECACATAN tersebut hilang sekelip mata sahaja.. So, aku pendek kan, Sportlight kereta aku kena Curi.. Bayang kan lah, kalau kereta korang la, korang tengok tibe2 tak sempurna.. Apa perasaan korang kan.. Macam tula aku.. Hilang dan terkulai layu.. Aku malas nak cerita panjang-panjang.. Aku tunjuk kan dekat korang terus keyh.. Mudah-mudahan, apa yang jadi pada aku hari ni memberikan aku satu semangat baru untuk aku menjadi lebih tabah dari sebelum-sebelum ni.. Ni semua ujian yang datang dari NYA.. Aku terima dengan seadanye.. Mudah-mudahan akan dikurnia kan rezeki lagi hendak nya.. Amin.. 




 Gambar yang atas tuh aku dah masuk kan lampu ke tempat asal tapi aku keluar kan balik cabut sebab  takut tertanggal terus dan hilang lagi kan.. Gambar yang bawah tu pulak, mmg asal nye dah jadi macam tuh.. Agak sadis jugak la kan.. Tu je untuk kali ini.. Nanti sambung lagi..


Thanks For Reading This Entry.. 

Tiada ulasan: