Mangga Online

heartbeat.my

CoOL pEopLE!!~

Selasa, 29 November 2011

Saje-Saje Nak Cerite.. ^_^

Assalamualaikum w.t.b,


Hye there!!~ Since dah lame tak update bolg kan.. Just nk share.. Aku masak dekat rumah family aku la kan.. Sebab kalau dekat rumah sewa, sememang nye aku M.A.L.A.S.. okeyh?! hahahaha..
MALAS tuh sebab TERlalu banyak sangat barang tak ade dekat rumah tuh untuk aku MASAK.. So, bile aku dekat rumah family aku, aku jela jadi TUKANG MASAK untuk family TERCINTA.. Aku memang suke masak, so, layankan jek ape yang mereka-mereka ini nak makan.. Okeyh, untuk menu Sabtu aku masak Ikan Siakap Sweet Sour, Sayur Kailan Ikan Masin & Ice Lemon Tea.. Semua itu adalah hasil kerja keras aku, masak sorang-sorang.. Haruslah percaye.. hahahahaha!!~ 
Okeyh Untuk Ahad punye Menu, aku just masak simple-simple jek.. Kuey Tieow Kung fu untuk tengah hari & Malam tuh just masak OBLONG burger.. aku ade letak gambar kat bawah ni.. Tapi bukan semua la kan.. huhuhuhuhu.. Untuk Menu Isnin, Aku masak Daging Black Pepper, Sambal Udang Petai, Sup Sayur & Telor Dadar.. Kelas kan.. Hahahahaha!!~ Okeyh, aku cuti time tuh je.. So, aku pun dah masuk kerja hari ni, Al-maklum lah, kalau dekat rumah sewe, aku memang TAK MASAK.. hahahahaha.. Just nak cerite tuh je..
Aku cerite pasal masak-masak semua ni pun sebab ade la budak office aku ni suruh aku tunjuk gambar-gambar yang aku masak dekat rumah & die suruh aku masak untuk die kan.. Tapi sorry la dear.. Kalau aku bawak untuk ko pun confirm dah basi kan.. hahahahaha.. Okeyh la, tu je.. Jom tengok gambar.. 




Thanks For Reading This Entry..

Tiada ulasan: