Mangga Online

heartbeat.my

CoOL pEopLE!!~

Khamis, 3 November 2011

BerpiNdAh..

Assalamualaikum w.t.b,


Hye2, Apa khabar you all?! Wah2, lame nye tak update blog kan.. Tapi tak pe, kali ni insya'ALLAH, akan selalu update blog.. Kalau tak update tuh paham-paham la yek.. hikhikhik!!~ Okeyh, first of all terima kasih pada siapa-siapa saje yang baca blog aku ni kan.. Tak tahu la ade orang bace ke tak kan tapi yang pasti aku update blog ni aku cerite hal aku jela kan.. hahahahaha!!~ Tak kan la nak cerite hal orang lain pulak.. Tak kelassssss gituuuuuu.. wah2.. melalut pulak.. Okeyh, kali ni aku just nak update tentang aku jugak la.. Aku before ni buat kerje-kerje admin.. Assistant Admin Officer & sekarang ni kerje aku bertambah, aku kena buat kerje-kerje Secretary.. Wah, bertambah kerje aku kan.. Aku kena jage schedule bos besar dekat office ni kan.. General Manager gituuuuuuu.. Alhamdulillah GM aku ni tersangat la baik.. Aku kena pindah tempat la kan.. Tempat aku sememang nye la tempat Secretary kan..Dan before ni aku pernah cerite kot yang aku pernah jadi Secretary seminggu.. Tengok LINK ni balik  Kat bawah ni aku tunjuk gambar tempat aku.. Before ni tempat aku macam ni jek, aku pernah cerite jugak.. Tengok LINK ni balik.. Tempat dulu kecik jek & sekarang sangat besar okeyhhhhh.. Jom tengok.. 


Ha ni la.. hahahahaha!!~ Dah tu je nak certie.. Nanti sambung lagi.. Okeyh, BubBye!!

Thanks For Reading This Entry.. 

2 ulasan:

FeeQ berkata...

best nyer desk ko... jeles aku... pvt seyh

dEjaLaLa!!~ berkata...

hAhAhA!!~ BesAr tUh mMg La tP akU bOsaN sbB dOk sOrG2 tErpErUk kt cNi.. hAdOi!!~