Mangga Online

heartbeat.my

CoOL pEopLE!!~

Selasa, 29 Mac 2011

TERingin Sangat3!!~

Assalamualaikum w.t.b..

Hye!!~ Aku tibe2 TERingin sangat nak makan MEETBALL dekat IKEA tuh.. Fuh!!~ 
Sedap Oo.. Bile la agaknye dapat makan kan.. teehee!!~ 
Korang pernah makan tak?? Sedap kan, kan, kan?? teehee!!~ 
Korang suke makan ape ek?? Share la.. Nk tahu jugak ape yang korang suke makan.. 
Nak jugak cube kan, asyik makan benda yang same pun kadang2 busan jugak kan.. teehee!!~
Share la tau, tau, tau.. teehee!!~

Cube tengok gambar kat bawah ni.. Sedap kan, kan, kan?? teehee!!~


Okey, itu sahaja untuk kali ni.. Nanti aku update lagi ek.. 

Thanks for Reading This Entry..  

6 ulasan:

misswhatever berkata...

makan kat strawberry cafe kt pj lg best..meetball ni ssh nk mkn ramai org kt ikea nih..

dEjaLaLa!!~ berkata...

yEkE?! kt mNE Ek stRawbErRy tUh.. Nk G jGk La Nt.. hE3!!~

amny berkata...

eh3..yang bulat2 tu ape??

ehheheh..xpenah makan mende ni..:)

dEjaLaLa!!~ berkata...

aMNy, yG bULAt2 tUh La MEetbaLL diE.. sEdAp taU.. U mUSt tRy La.. dyzA taU dkt IkEa tUh jE sdP.. hIk3!!~

Alia berkata...

HAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!!

Bila baca entry kau ni, aku teringat entry aku smlm!! AHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!

dEjaLaLa!!~ berkata...

sENgaL La kO Lia.. jAhAt!!~ gELi pLAk akU.. hAish!!~