Mangga Online

heartbeat.my

CoOL pEopLE!!~

Rabu, 23 Mac 2011

!!! Contest Study Cun !!!

Assalamualaikum w.t.b..

Hye, Kali ni juz nak update Blog & Joint Contest Lagi & Lagi.. teeheee!!~ Jom Joint yOk..
Okey, kali ni contest ni telah dianjurkan oleh  shikinbudakbaik dan seyrasuhaira..
Beliau telah menganjurkan !!! Contest Study Cun !!!.. Jom kite terjah blog Cik Shikin dan Cik Seyra beramai-ramai jom.. teehee!!~
 

Taraa!!~ Saya mempertaruhkan gambar ini.. teehee!!~ 
Saya memilih gambar ini adalah kerana gambar ini adalah kenangan sewaktu study dulu.. Mase ni ade assignment Web Design.. Kami beramai-ramai duduk dekat Library & cari port yang banyak suiz nak buat Web ni guna Laptop.. Tak berape ingat sem berape tapi pape pun kiteorang seronok sangat sebab dapat berkumpul ramai-ramai macam ni.. Rindu la kat korang semua..  Saya yang berbaju bertudung BIRU cair.. yey!!~
 
 

Okey itu sahaja.. Saya nak TAGG pada semua orang yang sudi bace blog saya ini.. Terima Kasih sangat3.. hehehehe!!~ (^_~) v
 
Thanks For Reading This Entry..
 

2 ulasan:

Kak MatShirul berkata...

check dear..thanx join contest kami...

pakar IT ea?hehe

dEjaLaLa!!~ berkata...

Ur wLcM.. =]
INsya'aLLaH, sELaLu LoL CHeck.. hEhEhE!!~
pAkAr?! mNE adE LoL.. hUhUhU!!~