Mangga Online

heartbeat.my

CoOL pEopLE!!~

Rabu, 12 Januari 2011

Wedding Mona & Nizam!!~

Assalamualaikum W.T.B..

Hye!!~ Entry kali ni aku nk cerite sikit tentang member aku sorang ni.. Alhamdullilah, die sudah pun mendirikan rumah tangga dengan Khairul Nizam..  Name kawan aku ni, Monalizainor, die nikah pada 07 Janurai 2011 bersamaan tarikh lahir nye juga.. Pada 09 Januari 2011 die melangsungkan majlis persandingan nye di rumah keluarge tercinta.. Di kesempatan ini juga aku ingin mengucapkan TAHNIAH kepada beliau.. Ceh3!!~ Skema jek ayat kan.. Aku jumpe ramai kawan-kawan kolej aku antara nya, Nadz, Kila, Waney, Deeba, Dyla, Azie, Tiqa, Ieka, Kak Asma, dan ramai lagi sebenarnye.. teehee.. Aku pergi rumah mona dengan Fasha, Azie, Tiqa.. Aku sampai lambat sebab pergi pick up Tiqa & Am dulu dekat Unisel Shah Alam.. Tapi alhamdulliah selamat sampai jugak akhirnya walaupun lambat.. Hehehehehe.. Okey, jom tengok gambar di bawah ni tapi gambar aku tak berape nak ade sebab aku yang tolong amik kan gambar mereka ni.. Cian kan.. Banyak sangat gambar yang aku amik tapi aku letak sikit je dekat blog ni sebab jealous gambar aku tak ade.. Hikhikhik..



Monalizainor & Nizam



Dari kanan : Nadz, Kila,Cyeril, Ieka, Shera (Adik Ieka), Azie, Fasha & Tiqa..


Dari kanan : Nadi (BF Cyeril), Jimmy, Fidoss, Daniel (BF Ieka)..




Orang yang same juga cume dekat depan dari kanan ade Dyla, Kak Asma, Deeba & yang lain wajah yang same jugak la..teehee..

Okey, itu sahaja.. Thanks for Reading This Entry..

Tiada ulasan: