Mangga Online

heartbeat.my

CoOL pEopLE!!~

Isnin, 16 Januari 2012

Terukir Di Bintang

Assalamualaikum w.t.b,

Aku hanya berpuitis bile aku ade idea.. Idea datang dengan sendiri nya tanpa aku sedari.. Sekali-sekala berkarya tak salah rasenye.. Hanya untuk tatapan diri sendiri je.. huhuhuhu!!~

Entah apa yang aku rasa
Tak sedih mahu pun bahagia
Semua berjalan begitu sahaja
Seperti angin tanpa suara.  

Di depan sana terlihat samar
Dingin dan senyap
Bosan aku menelusurinya
Lelah.. 
Seribu langkah ku tapaki sudah
Tak jua ku tiba di hujungnya.. 

Yang ku rindu seberkas cahaya
Sinarnya terang tak menyilaukan
Namun hangatnya menyelimuti hati
Di mana bisa kau ku temui?

Jangan kau salahkan orang merindu 
dengan kerinduannya
sehingga kau mampu menyelami jiwanya.. 


Terukir Di Bintang.. ^______________^



Thanks For Reading This Entry..

Tiada ulasan: