Mangga Online

heartbeat.my

CoOL pEopLE!!~

Sabtu, 5 Februari 2011

Cahaya Hidupku!!~

Assalamualaikum w.t.b..


Dikau umpama bulan yang memberikan cahaya kepadaku.  Dikau memberikan aku cahaya dikala aku dalam kegelapan malam nan suram dan sepi tanpa siapa-siapa disisi aku. Dikau memberikan aku cahaya untuk mencari jalan didalam kegelapan malam. Dikau tunjukkan aku jalan yang disinari dengan kerdipan bintang dilangit. Dikau memberikan aku semangat dengan kerdipan bintang yang menerangi malam dan dibawah pohon nan rendang aku duduk diatas buaian. Angin sepoi-sepoi bahasa mengalunkan irama nan syahdu dengan memberikan ketenangan sehingga menusuk kalbu ku ketika itu. Aku bagai kan bermimpi tatkala aku dibuai melalui angin dan cahaya yang dikau berikan kepada ku. Sekiranya tanpamu, aku seperti tidak akan hidup dan bangun semula. Dikau memberikan aku cahaya dan sinar harapan kepadaku. Terima kasih yang tidak terhingga aku ucapkan kepadamu wahai cahaya hidupku. 

 Thank for Reading this Entry..

Tiada ulasan: