Mangga Online

heartbeat.my

CoOL pEopLE!!~

Rabu, 22 Disember 2010

SukE2 SajE2!!~ (^_~)

Assalamualaikum W.T.B

Matahari tidak menunjukkan akan keluar memancarkan cahaya nya dan hanya menunggu hujan mencari tempat untuk berlabuh.  Bukan pujangga, sajak atau syair yang ingin aku sampaikan tapi hanya ingin menghilangkan rasa bosan yang agak melampau tika ini walau pun kerja di atas meja ku memanggil-manggil nama ku untuk menyuruhku memberikan sepenuh perhatian kepada nya.  tettt!!~ Kerja ku, hanya mampu ku pandang sahaja.  Minggu ini, minggu dan tahun terakhir aku berkerja, bukan aku diberhenti kan kerja tapi aku diberi cuti SEMINGGU.  SEMINGGU TAU.  Bygkan apa yang aku perlu buat masa cuti tu??
Weekend ni je aku akan berjimba-jimba dengan kawan-kawan lama aku.  Means kawan-kawan masa sekolah Teknik aku dulu dan kawan-kawan masa study dekat MMC dulu.  Tapi paling tak sabar nak jumpa kawan-kawan kelas aku masa sekolah dulu.  Sebab last jumpa pun time last paper SPM.  Bygkan, giler lame kot.  Ada jugak kawan aku yang dah kahwin.  Jodoh la kate kan.  Tapi tak pe, yang penting, aku dapat jumpa mereka-mereka ini.  Kalau ada gambar nanti akan ku update yek.  Peh!! Macam lah ade org bace blog ko ni kan.. Tak pe pun, kalau tak de pun, aku tak kesah janji aku update cerita about aku sahaja.  Terima kasih daun keladi, ada masa sila lah jengah blog ini!! teehee..

Kawan-kawan, tak sabar nak jumpa korang.  Kawan-kawan MMC jugak, aku rindu korang.  Insya'allah, kalau ada rezky, kite jumpe yek.  Okey, itu je yang aku nak update.

Thanks for reading this Entry. 

3 ulasan:

James Buns berkata...

KAU HARUS BERSYUKUR MASIH ADA YANG SKODENG BLOG INI.

HAHAHA

Miss dyzA berkata...

yELa tUh..tErimA kAsih kU Ucp kN.. =]

Tanpa Nama berkata...

Great work! That is the type of information that are supposed to be shared across the internet.
Disgrace on Google for not positioning this put up upper!
Come on over and visit my web site . Thanks =)

My web page: I recommend you read this
my page: read this